Länge sedan!

Heej Bloggare! Jag vet, det var länge sen! Nyheter? Ja, massor! Det som har hänt under veckan är väldigt mycket, jag var i Haninge Centrum, och hittade 3 ursnygga klänningar på Gina Tricot!!!!!!! Fann men dem kostade 599 ;(
Dem passade mig skit bra, och blev skit söööt i den! Alla på facebook tycker de!! Om jag hade 3000 skulle jag köpt klänningarna ;(
Ni skulle sett dem!!! Asså jag är inte klänning-tjejen-typen, men de där klänningarna, Åååå jag döör dem va så jävla snygga... Whatever nu fortsätter vi...

Den här veckan har jag varit med bästaste Hanna! Jag har saknat henne skit mktt! Äntligen har vi varit lite :P
Kissie tjänar pengar för att blogga... Vill oxå ha så!!! *Morr* mot henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0