Datan..

P.ga min idiotiska data såå kan jag nt blogga så mkt... Men ska gå in på mobilen lite då och då! Det va en feett konstig dag igår asså... Jag och  bästis va på en fest, sen dök mitt ex upp med  sin nya tjej, och TYRA... Och 2 andra jag nt känner... Iaf, min exkille höll på att iaktta mej hela tiden! Och Tyra ba kollade konstigt på mej...
Iaf, bryr mej nt så mkt om de 2 ;)
Just nu sitter jag här vid min morbrors & hans tjejs data och chattar på facebook och lyssnar på Paramore! Haha värsta grejerna som hände, en kille från klassen börja skriva på ett inägg som jag hade skrivit, så jag o min bästis skrev lite grejer där... Och min exkille som typ skriver till mej igen xD
Ska kanske gå på bio imorgon med min pojkvän och hans kompisar, har nt träffat han på 2 dagar! (P.ga av att mina kusiner är här, inkl. min morbror och hans tjej.
Imorgon åker de tbx till Alvesta igen! (Nere i Småland)..
Och dåå e det bästa grejen för då ska jag på bio!? :o <33
Aja, skriver kanske nån annan dag.. ! <33 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0